نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلوکورزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

چالش عجیب بایرن مونیخ

  • کد خبر: ۱۷۴۱۹۴
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
چالش عجیب بایرن مونیخ
باواریایی‌ها با پنج گلر راهی بوندس‌لیگا می‌شوند.

در فصل نقل‌وانتقالات، نبود بازیکن در برخی پست‌ها به چالش اصلی تیم‌ها تبدیل می‌شود و آن‌ها تلاش می‌کنند با خرید مهره‌های موجود در بازار، نقص‌های ترکیبشان را برطرف کنند. اما باواریایی‌ها حداقل در پست دروازه‌بان، این روز‌ها با مشکلی از جنس دیگر طرف هستند. بایرن مونیخ پنج دروازه‌بان تحت قرارداد دراختیار دارد و باتوجه‌به وضعیت نامشخص مصدومیت مانوئل نویر، باید هرچه زودتر وضعیت چهار گلر دیگر خود را مشخص کند.

این باشگاه پنج دروازه‌بان حرفه‌ای دارد که عبارت‌اند از: مانوئل نویر سی‌وهفت‌ساله، یان زومر سی‌وچهارساله، اسون اولرایش سی‌وچهارساله، الکس نوبل بیست‌وشش ساله و یوهانس شنک بیست‌ساله. همگی قرارداد دارند، اما نکته عجیب اینجاست که با وجود ترافیک وحشتناک در پست دروازه، مدیران بایرن درحال بررسی برای خرید یک دروازه‌بان جوان دیگر هم هستند.

غیبت نویر در ابتدای فصل

تصمیم‌گیری درباره اجازه خروج به زومر و نوبل، آن‌چنان برای مدیران مونیخی آسان نیست. ازآنجاکه بازگشت نویر پس از شکستگی ساق پا ممکن است به تعویق بیفتد، سایر دروازه‌بانان نیز باید کمی صبورتر باشند. نویر پس از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای سپری کردن تعطیلاتش به سفر رفت و در حین اسکی به‌شدت آسیب دید.

این آسیب‌دیدگی به‌حدی بود که او مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد و بسیاری شک داشتند که او حتی بتواند فصل آینده در ترکیب بایرن به میدان برود، اما به‌نظر می‌‎رسد که روند درمان این بازیکن طبق برنامه پیش می‌رود. او که امیدوار بود زودتر از آنچه انتظار می‌رفت به میادین برگردد، در جدیدترین معاینه پزشکی دریافت که زمان بازگشتش به فوتبال، طولانی‌تر از آنچه گمان می‌کرد، خواهد بود.

گفته می‌شود این دروازه‌بان سی‌وهفت‌ساله با شروع اردوی تابستانی بایرن با تیمش همراهی نکرده است و به‌صورت انفرادی به تمرین خواهد پرداخت. بایرن بدون حضور نویر از هفته آینده اردوی پیش‌فصل خود را آغاز خواهد کرد. نویر هنوز به زمان نیاز دارد و بدون شک او در شروع فصل دردسترس نخواهد بود و بایرن نمی‌تواند خطر از دست دادن دروازه‌بان‌های دیگرش را در این وضعیت بپذیرد.

جانشینان نویر در فکر خروج

زمستان گذشته مسئولان بایرن درحالی یان زومر را از مونشن گلادباخ خریدند که علاوه‌بر مصدومیت نویر، مشکلات او با کادر مدیریتی آن زمان بایرن باعث شده بود زومر امیدوار باشد حتی پس از بهبودی نویر هم بتواند انتخاب اول دروازه بایرن باشد. اما حالا، هم نویر رو به بهبود است و هم کادر مدیریتی در مونیخ تغییر کرده است؛ اتفاقی که بدون شک نویر را به انتخاب اول خط دروازه مونیخ بدل خواهد کرد.

اگر نویر هنوز از بازگشت دور باشد یا نگرانی‌هایی درمورد فرم او وجود داشته باشد، بایرن دوست دارد زومر را همچنان دراختیار داشته باشد. اما برنامه زومر این است که در یک باشگاه برتر دیگر، شماره‌یک شود تا خود را با عملکردی خوب برای یورو ۲۰۲۴ آماده کند.

به‌تازگی شایعات داغی درباره رفتن او به اینتر منتشر شده است. نوبل، دیگر دروازه‌بان، خواهان خروج است. سال‌های سختی برای دروازه‌بان سابق شالکه سپری شده است. در دو سال گذشته او به‌صورت قرضی در موناکو حضور داشت. او زیاد بازی کرد، اما نه آن‌قدر قانع‌کننده که باشگاه لیگ‌یک فرانسه بخواهد او را دائمی به خدمت بگیرد. نوبل درحال‌حاضر به‌دنبال یک باشگاه جدید است و می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، اما پیدا کردن یک باشگاه بزرگ که در آن شماره‌یک باشد، دشوار خواهد بود.

نامطمئن‌های دردسترس

همیشه وقتی نویر دردسترس نبود، اولرایش بهترین گزینه جانشینی بود. بسیاری از کارشناسان تعجب کردند که بایرن به‌جای اتکا به اولرایش که تا سال آینده هم با بایرن قرارداد دارد، زومر را به خدمت گرفت، با این حال به‌نظر اولرایش همچنان مشکلی با نیمکت‌نشینی در بایرن ندارد. یوهانس شنک هم به‌عنوان استعدادی جوان در تابستان گذشته یک قرارداد حرفه‌ای با بایرن امضا کرد.

او می‌تواند در لیگ منطقه‌ای برای تیم دوم بایرن بازی کند، ولی ترجیح می‌دهد در تیم اول گلر ذخیره باشد. درکنار این دو، مدیران بایرن، گئورگی مامارداشویلی بیست‌ودوساله، دروازه‌بان بسیار بااستعداد گرجستانی والنسیا، را هم زیرنظر دارند؛ البته او تا سال ۲۰۲۷ قرارداد دارد و بی‌شک قیمت خریدش ارزان نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->